Reklamacje i zwroty

ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującym prawem Klient ma 14 dni na zwrócenie zakupionych przez internet towarów oraz odstąpienie od zawartej umowy bez podawania przyczyny. Jeżeli towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek, wysłanych do nas „za pobraniem” lub doręczonych do paczkomatów.

Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu oraz paragon, który znajduje się poniżej do pobrania. Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w nienaruszonym stanie.

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:

DOGGIE STUDIO SPA& HOTEL
Joanna Jaskuła
Klamry 10a
86-200 Chełmno

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia umowy. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest za pomocą przelewu bankowego, na numer konta, który został podany w formularzu zwrotu.

FORMULARZ ZWROTU
Pobierz PDF 
Pobierz DOCX

 

 

WYMIANA

Klientowi przysługuje prawo do wymienienia zakupionego w naszym sklepie produktu na inny przez 14 dni od momentu odebrania paczki. Zwróć do nas towar (patrz wyżej ZWROT) i złóż nowe zamówienie.

 

 

REKLAMACJE

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego Towaru z umową. Aby dokonać reklamacji należy odesłać reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (do pobrania poniżej) na adres:

DOGGIE STUDIO SPA & HOTEL
Joanna Jaskuła
Klamry 10a
86-200 Chełmno

Tak jak w przypadku zwrotu, koszt odesłania reklamowanego produktu ponosi Kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek, wysłanych do nas „za pobraniem” lub doręczonych do paczkomatów.

FORMULARZ REKLAMACYJNY
Pobierz PDF 
Pobierz DOCX

W przypadku jakichkolwiek trudności związanych z dokonaniem zwrotu, wymiany lub reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numer: 502 483 133.